Ogólnopolski projekt "Szkoła jest SMART"
Przez dwa tygodnie mamy do dyspozycji 18 gier typu Smart (6 rodzajów po 3 zestawy):
"Mądry Zamek", "Czerwony kapturek", "Kolorowy Kod", "Kamelot Jr",
"Traki" oraz "Trzy Małe Świnki".
"Mądry Zamek", "Czerwony kapturek", "Kolorowy Kod", "Kamelot Jr",
"Traki" oraz "Trzy Małe Świnki".
SmartGames służą nauce i wspomaganiu logicznego myślenia, kierując się hasłem: nauka przez zabawę.
W czasie zabawy dzieci doskonalą spostrzegawczość, umiejętność dopasowywania do siebie różnych elementów,
patrzenia na problem z innej strony, myślenia w sposób nieszablonowy, poszukiwania reguł danej zagadki i podejmowania decyzji.
W czasie zabawy dzieci doskonalą spostrzegawczość, umiejętność dopasowywania do siebie różnych elementów,
patrzenia na problem z innej strony, myślenia w sposób nieszablonowy, poszukiwania reguł danej zagadki i podejmowania decyzji.
Uczniowie klas 1-3 korzystają ze SmartGames'ów na zajęciach świetlicowych i w czasie lekcji.
Chętnie sięgają po te narzędzia dydaktyczne, dzięki którym czas płynie znacznie szybciej i ciekawiej.
Chętnie sięgają po te narzędzia dydaktyczne, dzięki którym czas płynie znacznie szybciej i ciekawiej.
Gabriela Buchowicz, Anna Bukowiec