Ogólnopolski projekt "Szkoła jest SMART"

smartOd 6 do 15 marca nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim projekcie "Szkoła jest SMART".
 
Przez dwa tygodnie mamy do dyspozycji 18 gier typu Smart (6 rodzajów po 3 zestawy):
"Mądry Zamek", "Czerwony kapturek", "Kolorowy Kod", "Kamelot Jr",
"Traki" oraz "Trzy Małe Świnki".
  
SmartGames służą nauce i wspomaganiu logicznego myślenia, kierując się hasłem: nauka przez zabawę.
W czasie zabawy dzieci doskonalą spostrzegawczość, umiejętność dopasowywania do siebie różnych elementów,
patrzenia na problem z innej strony, myślenia w sposób nieszablonowy, poszukiwania reguł danej zagadki i podejmowania decyzji.
 
Uczniowie klas 1-3 korzystają ze SmartGames'ów na zajęciach świetlicowych i w czasie lekcji.
Chętnie sięgają po te narzędzia dydaktyczne, dzięki którym czas płynie znacznie szybciej i ciekawiej.
 
Gabriela Buchowicz, Anna Bukowiec

 

smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games
smart games smart games smart games